barapyssel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Henrik & Joanna Johansson - 19 oktober 2010 13:02

Jag knåpade ihop lite änglar i lördags.

                  


Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 18 oktober 2010 14:17

Tänkte att jag skapar en ny kategori här i bloggen, inspiration. Under denna kommer jag lägga ut de smycken jag knåpar ihop och idag har jag fotat tre av mina nya alster. Håll till godo.

     


Kram Joanna 

Av Henrik & Joanna Johansson - 18 oktober 2010 14:12

Då var det dags för lite nyheter, eller vad säger ni. Jag betar nu av butiken från avdelning till avdelning så jag inte missar att lägga ut något. Idag blev det silverfoilhjärtanens tur....ja lite annat slank med också. Fortsättning följer!


                                          


Sen är det en rejäl påfyllning på väg hem från Kina med. Den bör dyka upp nu i dagarna och jag längtar så till att kunna ta bort många slutmarkeringar. Dock är det bara hälften av leveransen som kommer nu, resten kommer senare då det inte var klart ännu!


Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 2 oktober 2010 08:53

....det smittar av sig. Jag vill gärna smitta er med mitt goda humör idag. från kl 12 idag lördag lämnar vi 10 % rabatt på alla varor. Passa på att fylla på era lager lite.

  


Kram Joanna

Ovido - Quiz & Flashcards