barapyssel

Alla inlägg under november 2010

Av Henrik & Joanna Johansson - 27 november 2010 17:20

....fick jag tid att sätta mig och lägga ut nyheter. En hel del blev det och då har jag massor med mer som MÅSTE ut snart. Fick bl a hem julröda vaxade glaspärlor, äntligen får jag säga. Har kämpat i ett par år med att få hem rätt fär, har det inte varit åt det rosa hållet så har det varit orange, suck. Hur som helst så ligger dom under nyheterna vecka 47 nu.


Butiken har öppnat nu så är du shoppingsugen så är det bara till att titta in.

Onsdagar 13-17

Torsdagar 18-21

Fredagar 11-15

Söndagar 11-15


Kram Joanna



                       Fler nyheter finns i shoppen!

Av Henrik & Joanna Johansson - 7 november 2010 20:23

Denna helgen hade vi ju invigning i butiken. Oj vilken härlig respons vi fick och jag är så lycklig. Från öppning till stängning har det varit fullt ös, både nya och bekanta ansikten. Tack till alla er som kom.


Från och med vecka 47 kommer vi ha öppet

Onsdag 11-17

Torsdag 18-21

Fredag 11-15

Söndag 11-15


Om jag behöver justera öppettiderna så skriver jag det här och på hemsidan. Man vet ju aldrig om jag blir sjuk eller om något annat dyker upp.


Än så länge tar vi bara kontant betalning. Henrik kommer fixa kortbetalning men jag vet inte hur lång tid det tar att få igång det.


Nu ska jag ladda batterierna ikväll. Imorgon har jag massor med beställningar att packa, ligger ju efter med det efter helgen.


Nästa vecka ska jag koncentrera mig på beställningarna och alla nya varor jag måste lägga ut i shoppen.


Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 2 november 2010 09:20

Helgen som komemr öppnar vi vår butik här i Bara. Ni är hjärtligt välkomna mellan 11 och 18. För att fira har vi 20% rabatt i den fysiska butiken. På www.barapyssel.se kan ni hitta mer information.


kram

Av Henrik & Joanna Johansson - 2 november 2010 09:18

Igår kom det påfyllning av vissa varor. Bl a porslinspärlor, vingar, små silverkulor och lite annat. Sen kom en hel drös med nya vingar och annat nytt. Nästa vecka ska jag ägna tid åt att lägga ut dessa ljuvliga nyheter.


Kram Joanna

Skapa flashcards