barapyssel

Alla inlägg under januari 2011

Av Henrik & Joanna Johansson - 21 januari 2011 14:14

Äntligen fick jag hem min efterlängtade leverans från Kina. Det var inte hela men några av de godsaker jag längtat efter. Bland annat så kom det läderband som är 10 mm brett, detta kan man göra läckra smycken med. Igår testade jag att stansa in ett ordspråk på en bit, detta snurras två varv runt handleden.


Det kom även lås till detta som man limmar fast, kanonsnyggt. Har fått förfrågan på lite "tuffare" berlocker, så två sorters sådana. Påfyllning av bl a strassrondellerna, glaschips och lite annat.


          


  

Här kan ni se armbandet jag gjorde.

 


Ha en underbar helg allihop

Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 19 januari 2011 13:50

Får ju erkänna att jag faktiskt skäms lite för att jag inte uppdaterat här. Julen var det massor att göra, härligt. Det är lite omställning för mig att klara allt själv utan mamma som anställd. Ska ju fixa, internetbutiken, packa beställningar, skriva fakturor och samtidigt hinna med den fysiska butiken. Men med lite planering så fungerar det. Julmånaderna koncentrerade jag mig på att få iväg era varor så fort som möjligt. Nu försöker jag hinna med att lägga ut nyheter och den fysiska butiken som blivit lite lidande.


Vi jobbar ju även på en ny webbutik, som ska vara mycket bättre för er kunder. Detta har krävt många timmars arbete. Tack vare en underbar vän så är nu alla varorna flyttade. Nu är det mitt arbete kvar, att uppdatera lagersaldot och texter där. Så idag har jag faktiskt inte packat några beställningar utan all tid går åt att fixa och dona där. Dessutom tog min färg i skrivaren slut igår, så nya tag imorgon så ni kan få era varor innan helgen :-).


Bjuder lite på inspirationsbilder nedan, klicka på dom så blir dom större.

              


Kram Joanna


Ovido - Quiz & Flashcards