barapyssel

Alla inlägg under maj 2011

Av Henrik & Joanna Johansson - 24 maj 2011 20:27

Medan jag låg på sjukan i torsdags så kom min efterlängtade leverans. Det är första gången sedan vi startade Bara Pyssel som jag själv inte packat upp varorna. Men så hade jag något att se fram emot när jag kom hem :-).


Det var en del efterlängtade varor med, bl a verktygsseten, de silverfärgade hjärtanen "made with love", tags som tyvärr var hårda och inte mjuka denna gången heller, strassringar både 15 och 13 mm och lite annat gott.


Jag har fotograferat allt idag, men orkar bara lägga in lite i shoppen idag.......resten kommer under veckan.


Sen har jag även stoltheten att presentera ett gäng nya hängen. Jag blev störtförälskad när jag såg dem. Det är rejäla hängen i fin kvalité och vackra färger. Det finns inte jättemånga i lager så jag får reservera mig för slutförsäljning. Blir de succe komemr jag ta hem fler och fler modeller.


                       


Nu är det dags för kvällssnack och lite tv innan sängen kallar.


Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 15 maj 2011 12:15

Först och främst vill jag lägga ut lite inspirationsbilder till er. Dock finns en del pärlor med som ännu inte finns i vårt sortiment, men givetvis är några av dem redan beställda. Det är de facetterade glasrondeller i storleken 8x10 mm i färgerna ametist och ljusblå. Jag är själv totalt förälskad i dessa :-).

         


Det kommer även en leverans denna veckan som kommer. Leveransen innehåller en del efterlängtade varor,bl a verktygsset, mellandelen i silverfärg "love-wish", berlocken hjärtat i silverfärg "made with love" och en del annat efterlängtat. Skulle gissa på att leveransen är här torsdag eller fredag.

Hänge, fjärilskula 25mm NICKELFRI4 st Berlocker, vackert hjärta med text MADE WITH LOVE, silverfärgade NICKELFRITT

Tag 9x44 mm, platinafärgad NICKELFRI1 st verktygsset med 5 tänger

På torsdag ska jag in och opereras, inget allvarligt så ni behöver inte oroa er. Janne packar beställningarna på torsdagen och packar upp leveransen så slutmarkeringarna kan tas bort. Butiken i Bara kommer vara stängd tors-söndag. På måndagen skickas beställningar igen precis som vanligt. Så har ni bråttom med att få varor, beställ innan onsdag kl 19 och betala med kort eller välj faktura.


Kram Joanna


Ovido - Quiz & Flashcards