barapyssel

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Pärlträffar

Av Henrik & Joanna Johansson - 14 maj 2012 09:27

Har ju haft en del som påpekat att det är dags för nya pärlträffar. Äntligen har jag fått tummen ur och fått fram datum, har haft lite mycket sista tiden och försöker nu strukturera upp arbete och privatliv.


På pärlträffarna tar ni med era pärlor och verktyg, slår er ner och pärlar tillsammans med andra med samma intresse. Det finns 10 platser/tillfälle, är det så att ni anmäler er men inte kan komma så snälla hör av er då så platsen kan gå till någon annan. Jag vill helst inte börja ta betalt för träffarna, så sköts detta så behöver jag inte det. Det är ingen kurs utan du pärlar efter din egen förmåga.


Ni som deltar på träffen får 20% rabatt i butiken.

Datumen hittar du på vår sida under fliken kurser/träffar eller klicka här . Har ni önskemål för andra datum så är det bara till att höra av er.


Ha en fortsatt bra dag

Kram Joanna

www.barapyssel.se

 
 
Ingen bild

Helene

14 maj 2012 09:42

kan du inte starta upp några kurser också? det du gör är superfint, men det iaf jag gör ser så barnsligt ut:(

Kram Helene

Henrik & Joanna Johansson

14 maj 2012 09:45

Jag ska komma igång med kurser med, ska planera in vad och vilka datum. Är det ngt speciellt du tänkt dig?
//Joanna

 
Ingen bild

Helene

14 maj 2012 21:43

Det jag främst behöver hjälp med är olika typer av knutar i metalltrådar. Men nån basic kurs med lämpliga verktyg, vad de olika delarna används till etc kan nog vara intressant för många:) Kram Helene

Henrik & Joanna Johansson

29 maj 2012 13:00

Ska se vad jag kan knåpa ihop. Kommer lägga ut datum och påbörja kurser efter sommaren, nu är det semestertider ju.

Joanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik & Joanna Johansson - 1 september 2012 14:26

Hej gott folk.   Jag har ägnat gårdagen och dagen delvis till att lägga ut nyheterna som anlänt. Har ju snöat in på småpärlor så det har blivit en del sådant. Men nästa vecka blir det "storpärlornas" tur :-). Nu är det inlagt en del tjeckiska see...

Av Henrik & Joanna Johansson - 21 augusti 2012 12:05

Imorgon är det dags för mig att opereras, många av er har redan läst det på www.barapyssel.se. För ungefär 1½ år sedan gjorde jag en gastic bypass och nu har mina tarmar börjat spöka, vilket är en vanlig biverkning. Så imorgon ska de gå in och sy iho...

Av Henrik & Joanna Johansson - 20 augusti 2012 11:43

Jag har valt att börja ta hem tjeckiska glaspärlor till butiken. Denna månaden har jag lagt ut seed beads och facetter 4 mm i shoppen. Det kommer mer, bl a facetter 6 mm, så fort jag hinner.   Själv har jag ju fastnat för att sy med småpärlor, me...

är det ju verkligen idag. Här i Bara småregnar det och har gjort hela dagen och temperaturen är sval. Men man får se det positivt, slipper vattna idag, pollenhalten sjunker och man får uträttat en massa inomhus. Fast bäst är väl ändå att man kan sitt...

Av Henrik & Joanna Johansson - 30 mars 2012 02:32


Halloj gott folk. Tänkte bara skriva här om att medan vi har ledigt kan ni handla i shoppen med 20% rabatt.   Vi kommer börja packa beställningar den 10/4 och kommer då ge järnet, mamma Lena har tagit semester från sitt ordinarie jobb för att ...

Skapa flashcards