barapyssel

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Pysselväder....

Av Henrik & Joanna Johansson - 29 maj 2012 13:00

är det ju verkligen idag. Här i Bara småregnar det och har gjort hela dagen och temperaturen är sval. Men man får se det positivt, slipper vattna idag, pollenhalten sjunker och man får uträttat en massa inomhus. Fast bäst är väl ändå att man kan sitta inne och pärla.


Igår lade jag upp lite nyheter i shoppen, en massa nytt bling :-). På torsdag är det pärlträff i butiken vilket ska bli jättekul. För att hitta fler datum på träffar går du in i shoppen och klickar på fliken kurser/träffar.


Idag och imorgon bjuder jag er underbara kunder på lite pysselrabatt. Skriv in kiden "regn" i varukorgen, klicka på räkna om och rabatten dras av. Ingen rabatt på ev. fraktavgifter som vanligt. Tänk också på att väljer du kortbetalning så skickas din order snabbast.




Ha en fantastiskt dag

Hälsningar Joanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik & Joanna Johansson - 1 september 2012 14:26

Hej gott folk.   Jag har ägnat gårdagen och dagen delvis till att lägga ut nyheterna som anlänt. Har ju snöat in på småpärlor så det har blivit en del sådant. Men nästa vecka blir det "storpärlornas" tur :-). Nu är det inlagt en del tjeckiska see...

Av Henrik & Joanna Johansson - 21 augusti 2012 12:05

Imorgon är det dags för mig att opereras, många av er har redan läst det på www.barapyssel.se. För ungefär 1½ år sedan gjorde jag en gastic bypass och nu har mina tarmar börjat spöka, vilket är en vanlig biverkning. Så imorgon ska de gå in och sy iho...

Av Henrik & Joanna Johansson - 20 augusti 2012 11:43

Jag har valt att börja ta hem tjeckiska glaspärlor till butiken. Denna månaden har jag lagt ut seed beads och facetter 4 mm i shoppen. Det kommer mer, bl a facetter 6 mm, så fort jag hinner.   Själv har jag ju fastnat för att sy med småpärlor, me...

Har ju haft en del som påpekat att det är dags för nya pärlträffar. Äntligen har jag fått tummen ur och fått fram datum, har haft lite mycket sista tiden och försöker nu strukturera upp arbete och privatliv.   På pärlträffarna tar ni med era pärl...

Av Henrik & Joanna Johansson - 30 mars 2012 02:32


Halloj gott folk. Tänkte bara skriva här om att medan vi har ledigt kan ni handla i shoppen med 20% rabatt.   Vi kommer börja packa beställningar den 10/4 och kommer då ge järnet, mamma Lena har tagit semester från sitt ordinarie jobb för att ...

Skapa flashcards