barapyssel

Alla inlägg under september 2010

Av Henrik & Joanna Johansson - 25 september 2010 09:45

I helgen lottar vi ut 10 överraskningar till er som beställer lördag och söndag. Dessa skickas ut med era varor!


Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 25 september 2010 09:27

Igår fick jag äntligen en dag över för att lägga ut nytt i shoppen. Det tar sin lilla tid med att fota, redigera foton, räkna ut priser och sedan lägga ut varorna. Det är inte bara att klicka på en knapp utan det tar sin lilla tid. hur som helst så fick jag äntligen lagt ut de nya vaxade glaspärlorna. De tär en mörk turkos som är så läcker nu till höst.

                                              


Sen vill jag även passa på att be lite om ursäkt. Det har varit lite struligt att packa beställningarna sista tiden. Lena springer mellan nya butiken och vårt boningshus och på grund av detta så blir det lite tokigheter ibland. Nu i helgen tar vi ett ryck och flyttar ut lite mer så snart ska allt vara i ordning hoppas jag.


I veckan meddelar jag vilket datum vi ska ha öppet hus, det blir hela helgen lång :-)


Ha en bra helg

Kram Joanna

Av Henrik & Joanna Johansson - 12 september 2010 10:45

....är de flesta pärlor flyttade från lilla rummet i huset till pärlhuset. Vi har slitit hela helgen så ryggarna protesterar högt nu. Fortfarande massor att göra men man ser ljuset i slutet på tunneln nu. Jag behöver köpa fler skåp från IKEA och fler galler med krokar. Fick inte hängt upp sötvattens- och glitterpärlor, sten- och glaschips. Sen är det massor med mer styckesaker som måste få sin plats.


Här kan ni ta en smygtitt. Det kommer fler bilder sen när det är städat och undanröjt!

          



Ovido - Quiz & Flashcards