barapyssel

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Inspiration och nyheter

Av Henrik & Joanna Johansson - 22 september 2011 22:09

Igår fick jag fem minuter över och passade då på att fota lite. Det blev både en del nyheter och några av mina armband. Idag fick jag redigerat lite av fotona och har lagt ut dem i shoppen.


   

 

 

Jag verkar inte komma ur min armbandsperiod så det blir armband jag bjuder på. Alla är gjorda med stretchtråd, även det med kedjan. Då har jag knutit stretchtråden i några snuttar kedja så halva armbandet är elastiskt. Riktigt fräckt blev det.


Igår stängde vi den gamla shoppen då vi äntligen fick igång kortbetalnignen. Känns jätteskönt för mig, det har varit rätt jobbigt att ha två olika system att hålla koll på samt uppdatera. Det skiljer rätt mycket mellan dem ju :-).


En stor fördel emd den nya är att om ni skaffar inloggning så kan ni se vart er order befinner sig, om vi skickat den eller ej. Dessutom går inte kortbetalningen genom kan ni enkelt göra om den....eller om ni anger fel mailadress kan ni bara logga in och se ordern. Fel mailadress är ju ett vanligt problem.


Lite av nyheterna jag lade ut idag var dessa. Veckan ut har vi 15% rabatt på alla varor så passa på att fylla på ditt lager, www.barapyssel.se. du anger helt enkelt koden nystart i assan, klickar på räkna om så dras rabatten automatiskt av.

                               


Planen är att hinna med mer nyheter under morgondagen, mend en vet man ju inte riktigt ännu vad den har att erbjuda. När jag stängt butiken kl 15 ska jag hämta barnen och åka och besöka Vellingeblommans Halloweenutställning.


Ha ett bra veckoslut

Kram Joanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik & Joanna Johansson - 1 september 2012 14:26

Hej gott folk.   Jag har ägnat gårdagen och dagen delvis till att lägga ut nyheterna som anlänt. Har ju snöat in på småpärlor så det har blivit en del sådant. Men nästa vecka blir det "storpärlornas" tur :-). Nu är det inlagt en del tjeckiska see...

Av Henrik & Joanna Johansson - 21 augusti 2012 12:05

Imorgon är det dags för mig att opereras, många av er har redan läst det på www.barapyssel.se. För ungefär 1½ år sedan gjorde jag en gastic bypass och nu har mina tarmar börjat spöka, vilket är en vanlig biverkning. Så imorgon ska de gå in och sy iho...

Av Henrik & Joanna Johansson - 20 augusti 2012 11:43

Jag har valt att börja ta hem tjeckiska glaspärlor till butiken. Denna månaden har jag lagt ut seed beads och facetter 4 mm i shoppen. Det kommer mer, bl a facetter 6 mm, så fort jag hinner.   Själv har jag ju fastnat för att sy med småpärlor, me...

är det ju verkligen idag. Här i Bara småregnar det och har gjort hela dagen och temperaturen är sval. Men man får se det positivt, slipper vattna idag, pollenhalten sjunker och man får uträttat en massa inomhus. Fast bäst är väl ändå att man kan sitt...

Har ju haft en del som påpekat att det är dags för nya pärlträffar. Äntligen har jag fått tummen ur och fått fram datum, har haft lite mycket sista tiden och försöker nu strukturera upp arbete och privatliv.   På pärlträffarna tar ni med era pärl...

Ovido - Quiz & Flashcards